Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri


Primăria Municipiului Dej

Interacționează cu Primăria Municipiului Dej

Lista acte necesare

  • Declarație fiscală
  • Raport de evaluare
  • Contract de închiriere înregistrat la administrația fiscală și în care se precizează suprafață transmisă pentru
  • Contract de comodat încheiat conform art.2146-2157 din codul civil aprobat prin legea nr.287/2009 în care se precizează suprafață transmisă pentru desfășurarea activității economice
  • Autorizația de construire și/sau desființare, după caz, privind schimbarea de destinație a clădirii, în condițiile legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare
  • Raport de evaluare, dacă în acesta sunt evidentiate distinct suprafețele folosite în scop rezidențial și nerezidential
  • Documentația cadastrală
  • Orice documente doveditoare altele decât cele prevăzute mai sus
  • Declarația pe proprie răspundere a proprietarului clădirii înregistrată la biroul de impozite și taxe locale, în cazul în care nu există documente doveditoare
  • Buletin/carte de identitate proprietar/proprietari

Observații

Pentru accesarea formularelor online aparținând departamentului taxe și impozite aveți nevoie de un cont verificat.

Puteți crea un cont accesând următorul link: creare cont.

Ulterior puteți solicita verificarea contului prin completarea formularului
Cerere înregistrare utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale.
Pentru aprobarea acestei cereri este necesar ca un funcționar al Primăriei să vă verifice identitatea.